Terug

WIJ VIEREN DE ZOMER. MAAR LIEFST 10% KORTING OP ONS GEHELE ASSORTIMENT (DUS OOK OP ONZE OUTLET PRODUCTEN) MET DE KORTINGSCODE ZOMER2018 .

Retourneren

Op deze pagina treft u alle noodzakelijke informatie aan welke stappen u dient te ondernemen indien u het product wilt retourneren.

Retourneren (afkoelingsperiode):
U heeft bij ons het recht uw bestelling tot 30(kalender)dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Voordat u het product terug stuurt dient u eerst het (digitale) formulier "retour formuler" in te vullen en naar ons te zenden. (Zie onderaan deze pagina) . Pas nadat u van ons per e-mail een bevestiging hebt ontvangen (binnen 5 werkdagen na ontvangst van het retour formulier) voor het terugzenden van het product kunt u de bestellingj terug sturen.  U krijgt dan het volledige orderbedrag (inclusief reeds betaalde verzendkosten gecrediteerd binnen 14 dagen mits u de artikelen in goede staat retourneert. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar ons retouradres zijn voor eigen rekening.  Deze kosten bedragen circa  €6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan ons worden geretourneerd binnen 14 dagen na aanmelding van het retour. Let op: a.u.b. niet schrijven op de verpakking. Wij zijn dan genoodzaakt om extra kosten in rekening te brengen!

Uitzonderingen Retourneren

A. Bij verzegelde producten. Wanneer de verzegeling verbroken is zijn deze producten niet rerourneerbaar.

B. Producten die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden

C. Producten die duidelijk persoonlijk van aard zijn. 

D. Producten die snel kunnen bederven of verouderen

E. Producten waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de finaciële markt waarop de ondernemer geen invloed heeft.

F. Producten / meubelen die als zelf monatge pakket worden geleverd en vervolgens door de klant zelf zijn gemonteerd en 
daarna weer gedemonteerd.

G. Voor audio en video opnamen en computersoftware waarvan de consument de verzegeling heeft verbroken.

H. Producten die indien uit originele verpakking is gehaald en is gebruikt vanuit hygienisch oogpunt niet meer 
kunnen worden verkocht o.a Matrassen, Hoofdkussens, etc.

I. Producten die aantoonbaar door zelfmontage of onkundig handelen van de klant zijn beschadigd.

J. Breekbare Producten die retour zijn gezonden zonder dat de consument deze heeft voorzien van een beschermende verzend verpakking en door deze nalatigheid beschadigd terug zijn gekomen bij verkoper. Consument is zelf verantwoordelijk voor  retourzending

 

Let op: Artikelen die gemonteerd moeten worden door u zelfworden alleen teruggenomen als deze niet gemonteerd zijn geweestWij nemen dus geen artikelen terug die eerst door u zelf zijn gemonteerden vervolgens weer uit elkaar zijn gehaald. Hier worden geen uitzonderingen voor gemaakt.

Alleen als er sprake is van transportschade en wij het artikel opnieuw moeten bestellen kan er in overleg met 
Karo-art besloten worden dat u het artikel in elkaar mag zetten en gebruiken tot dat het 
vervangende artikel bij ons binnenkomt en bij u afgeleverd wordt.  

Na ontvangst van de retourzending zal het / de product(en) worden gecontroleers en indien deze aan bovengestelde eisen voldoet / doen zal het volledige aankoopbedrag inclusief verzendkosten binnen 14 dagen worden gecrediteerd op uw rekening. U wordt hier natuurlijk over bericht per e-mail.

Indien een product beschadigd terug wordt gestuurd of de verpakking van het artikel niet goed was geprepareerd voor verzending en daardoor tijdens retourzending is beschadigd, zullen wij na constatering contact met u opnemen om tot een voor beide partijen redelijke oplossing te komen. Producten die via onze eigen bezorgservice zijn afgeleverd zijn meestal niet geschikt of de verpakking van deze producten om zonder aanvullende beschermingsverpakking via post.nl, DHL en andere te worden 
verzonden. Indien u twijfelt neemt u dan direct contact op met onze klantenservice.

U als klant bent zelf verantwoordelijk voor de retourzending tot dat deze bij ons retour is gekomen.

PROCEDURE RETOURNEREN

Om gebruik te maken van het herroepingsrecht kunt u het aanvraag retour formulier  (klik hier) digitaal invullen en verzenden. (Let op: Zoals boven beschreven zijn de retourkosten voor rekening van de consument) U ontvangt daarna van ons het ingevulde retour formulier. Dit formulier kunt u op de verpakking plakken en het pakket naar ons laten verzenden. Graag NIET op de verpakking schrijven maar alleen het retour formulier gebruiken. Indien er toch op de verpakking wordt geschreven zijn wij genoodzaakt hier kosten voor in rekening te brengen.

 

Wat te doen als een product beschadigd is?

Als je een beschadigd product hebt ontvangen, neem dan onmiddellijk (minimaal) 3 foto's waaruit de beschadiging duidelijk blijkt, 1 foto van de verpakking 1 foto waaruit duidelijk de beschadiging blijkt en 1 foto van het gehele product (uiteraard incl. de beschadiging). Graag sturen naar info@karo-art.nl.  Binnen 24 uur nadat u Karo-art de foto's hebt gestuurd krijgt u van Karo-art te horen hoe dit opgelost gaat worden. Graag niet het beschadigde product retour sturen voordat u bericht van ons hebt ontvangen.



Karo-art
Cederstraat 10
2023 WS  Haarlem 
retour@karo-art.nl

(let op: dit is geen bezoekadres)

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

Hide compare box
Karo-art 8,6 / 10 - 465 Reviews @ Kiyoh
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »