Terug

Klantenservice


U kunt op 2 manieren contact opnemen:
1) E-mail: klantenservice@karo-art.nl (Bij voorkeur!)
2) Telefoon: +31 23 737 07 50
Bereikbaar: op werdagen van              9.00 tot 17.00 uur.
                  

Ook kunt u contact met ons opnemen via what's app op nummer 06 46868334. Dit uiteraard ook in het weekend en u krijgt altijd dezelfde dag nog antwoordt.
App

Tevens heeft u de mogelijkheid het contactformulier in te vullen.

Gegevens Karo-art:
- Vestigingsadres: Cederstraat 10, 2023 WS  Haarlem (dit is géén bezoekadres)
- KvK-nummer: 62349279
- BTW-nummer: NL119455067B01

 

 

Neem contact op

* Verplichte velden

Veelgestelde vragen


1. Veelgestelde vragen Karo-art

1.1 Zijn alle getoonde prijzen inclusief BTW?

Ja, alle op de website van Karo-art getoonde prijzen zijn inclusief BTW  (21%)

1.2 Hoe plaats ik een bestelling?

Bestellen gaat heel makkelijk. Het artikel van uw keuze kunt u eenvoudig bekijken door met de muis op het artikel te gaan staan en het aan te klikken. Door op "winkelwagen"  te klikken "stopt" u het artikel in de winkelwagen. Aan de bovenkant ( rechts ) ziet u uw winkelwagen. Door met de muis hierop de klikken krijgt u de totale inhoud van uw winkel wagen te zien.  U kunt nu het bestelproces afronden.

1.3 Wat is de levertijd van een product?

Voor al onze levertijden verwijzen wij u naar de betreffende product pagina's.

1.4 Kan ik de producten komen bekijken?

Dit is helaas niet mogelijk. Wij hebben GEEN fysieke winkel.

1.5 Moet ik mij als klant altijd registreren?

Dit is niet nodig. U kunt zich ook als gast inschrijven. Registreren is echter wel zo makkelijk mocht u later nog eens bij ons komen winkelen. Ook is dan de voortgang van uw bestelling te volgen.

1.6 Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Ja, dit is mogelijk. Tijdens het betaalproces kunt u kiezen om uw bestelling naar het opgegeven adres of naar een ander adres te laten versturen.

1.7 Is er een afhaalmogelijkheid?

Er is bij ons geen afhaalmogelijkeheid.

1.8 Hoe kan ik iets retourneren of gebruik maken van het herroepingsrecht?

Karo-art.nl realiseert zich dat een artikel in het "echt " anders kan uitvallen dan dat het in de webwinkel lijkt. Retourneren of gebruik maken van het herroepingsrecht, ook zonder opgave van reden, is bij ons geen probleem. Wij hebben graag tevreden klanten.

Er zijn natuurlijk wel een paar voorwaarden:
1] u dient het formulier herroepingsrecht te downloaden (zie onder het kopje retourneren) en dit formulier naar ons te zenden. (mag zowel per post als digitaal naar info@karo-art.nl)
2] de kosten van het retourzenden worden betaald door de klant
3] indien redelijkerwijs mogelijk dient de klant alle originele verpakkingen/kaartjes mee te sturen
4] het retourzenden moet binnen 14 dagen na melding van retourneren of herroepen gebeuren ( u ontvangt altijd een bevestigingsmail van deze melding en van ontvangst van retourzending van Karo-art)
5] u mag als klant de producten beoordelen/gebruiken zoals in een winkel mogelijk is, alleen de daardoor ontstane schade aan het product wordt na retourzenden of gebruik makend van het herroepingsrecht verrekend met het terug te storten bedrag
6) Karo-art betaalt zodra de retourzending is ontvangen ( maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding) het bedrag van het retour gestuurde artikel weer terug 


Retouradres:
Karo-art
Afdeling retour
Cederstraat 10
2023 WS  Haarlem

1.9 Ik heb een klacht - wat moet ik doen?

In het geval van een klacht kunt u het beste zo snel mogelijk contact op nemen met ons via de mail : klantenservice@karo-art.nl of bellen met onze klantenservice op  023-7370750. Uw klacht wordt, zodra gemeld, door ons bevestigd met een ontvangstbevestiging per mail. 

Laten wij voorop stellen dat wij ervan uit gaan dat alles in overeenstemming met elkaar geregeld kan worden.... wij hebben graag tevreden klanten ! 

1.10 Wat zijn de verzendkosten?

Bij bestellingen hoger dan € 79,00 zijn er in het geheel geen verzend- en handlingskosten.

Bij bestellingen van € 79,00 en lager rekenen wij € 5,95 verzend- en handlingskosten. 

Dit geldt voor verzending naar Nederland, België en Duitsland.

 

1.11 Kan een product ook uitverkocht zijn?

Al onze producten worden na bestelling speciaal voor u gemaakt. Het kan dus nooit voorkomen dat er producten uitverkocht zijn.



Als u tevreden bent zijn wij dat ook!

1.12 Door welke vervoerder worden de producten afgeleverd?

Wij werken samen met PostNl, DPD en UPS.

1.13 Wat zijn de bankgegevens van Karo-art?

ING Bank
IBAN -   NL49INGB 0006 6710 89
Rekeninghouder -  Karo-art

1.14 Welke kosten zijn er verbonden aan het retourneren van een product?

Onze prijzen behoren al tot de laagste van Nederland dus indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht komen de kosten voor terugzending voor eigen rekening.

1.15 Zijn er in uw winkel ook aanbiedingen?

Klik HIER om de speciale aanbiedingen te bekijken.

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

Hide compare box
Karo-art 8,6 / 10 - 471 Reviews @ Kiyoh
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »