Winkelwagen
0 artikelen
Geen producten gevonden...

Klantenservice


U kunt contact met ons opnemen via:
1) E-mail: [email protected]  
2) Telefoon: (+31) 6 25 35 80 25              

Tevens heeft u de mogelijkheid het contactformulier in te vullen.

Gegevens Karo-art:
- Vestigingsadres: Olmenlaan 131, 1161 JV  Zwanenburg (dit is géén bezoekadres)
- KvK-nummer:  91157633
- BTW-nummer: NL55INGB0103231668

 

 

Neem contact op

FAQ

1. Veelgestelde vragen Karo-art
1.1. Levert u ook maatwerk?

Alle artikelen waarbij de artikelcode met KARO begint zijn door ons in de door u gewenste maat te printen. Ook is het mogelijk dit op Aluminium, Canvas, Forex, karton of acrylglas te printen. Dit geldt ook voor de 5 luiken. Mail ons met de gewenste maat en het gewenste materiaal en u ontvangt van ons een prijsopgave. Graag mailen naar [email protected]

Begint ons artikelnummer niet met KARO dan kunnen wij deze niet als maatwerk aanleveren. In dit geval printen wij het alleen in de maten en het materiaal zoals te zien bij de betreffende productpagina.

1.2. Zijn er in uw winkel ook aanbiedingen?
Klik HIER om de speciale aanbiedingen te bekijken.
1.3. Wat als mijn pakket door de vervoerder niet (op tijd) wordt geleverd?

In 99% van de situaties gaat een aflevering goed en keurig netjes op tijd maar er kan in een drukke periode altijd iets gebeuren waardoor net uw bestelling niet aankomt op het verwachte tijdstip.

Indien u merkt dat uw bestelling niet goed verwerkt wordt door een vervoerder verzoeken wij u om ons te mailen op [email protected]. Wij gaan dan direct voor u uitzoeken waar het probleem zit en gaan het uiteraard voor u oplossen.

Graag mailen en niet hierover bellen. Met een mail geeft u ons de mogelijkheid het direct goed uit te kunnen zoeken. U ontvangt altijd binnen 2 uur een mailtje terug.

1.4. Kan ik de producten komen bekijken?

Dit is helaas niet mogelijk. Wij hebben GEEN fysieke winkel. Met ruim 70.000 producten is dit welhaast onmogelijk.

Zie ons net zoals een winkel als Bol.com.  Wij verkopen ook alleen via internet.

1.5. Is er een afhaalmogelijkheid?

Er is bij ons géén afhaalmogelijkeheid. 

Ons adres in Haarlem is alleen een administratie adres. De producten maken wij ergens anders.

1.6. Wat is de levertijd van een product?

Voor al onze levertijden verwijzen wij u naar de betreffende product pagina's.

Gemiddeld is de levertijd 5 á 6 werkdagen en bij producten waar het artikelnummer met KARO begint is de levertijd zelfs 3 werkdage.

 

1.7. Hoe kan ik iets retourneren of gebruik maken van het herroepingsrecht?
1.8. Wat zijn de verzendkosten?

Bij bestellingen hoger dan € 79,00 zijn er in het geheel geen verzend- en handlingskosten.

Bij bestellingen van € 79,00 en lager rekenen wij € 5,95 verzend- en handlingskosten. 

Dit geldt voor verzending naar Nederland, België en Duitsland.

Bij bestellingen hoger dan € 79.00 rekenen wij in het geheel géén verzendkosten.

 

1.9. Wat doe ik als een product beschadigd is?

Door onze wijze van inpakken (stevig karton en nog eens gebruik van het zogenaamde bubbeltjes plastic) komen beschadigingen gelukkig heel weinig voor maar mocht het toch gebeurd zijn dan graag aandacht voor het volgende:

Als je een beschadigd product hebt ontvangen, neem dan onmiddellijk (minimaal) 3 foto's waaruit de beschadiging duidelijk blijkt, 1 foto van de verpakking 1 foto waaruit duidelijk de beschadiging blijkt en 1 foto van het gehele product (uiteraard incl. de beschadiging). Graag sturen naar [email protected].  Binnen 24 uur nadat u Karo-art de foto's hebt gestuurd krijgt u van Karo-art te horen hoe dit opgelost gaat worden. Graag niet het beschadigde product retour sturen voordat u bericht van ons hebt ontvangen.

 

1.10. Vragen over ons Vliesbehang?

- Is het vliesbehang ook in andere maten te verkrijgen?  Nee. Wij leveren ons vliesbehang alleen in de maten zoals aangegeven op onze website. U kunt voor maatbehang wel terecht op onze site www.tescabehang.nl

- Kunt u stalen leveren?  Nee, wij leveren geen stalen van ons fotobehang.

- Moet ik een behangtafel gebruiken?  Nee. Bij vliesbehang smeert u eerst de muur in en plaatst u daarna het behang.

- Hoe breed zijn de banen van het vliesbehang?  wij leveren dit behang altijd in banen van 50 cm. breed.

1.11. Leveren jullie ook stalen?

Wij zijn een internetwinkel en leveren géén stalen.

1.12. Zijn alle getoonde prijzen inclusief BTW?
Ja, alle op de website van Karo-art getoonde prijzen zijn inclusief BTW  (21%)
1.13. Hoe plaats ik een bestelling?

Bestellen gaat heel makkelijk. Het artikel van uw keuze kunt u eenvoudig bekijken door met de muis op het artikel te gaan staan en het aan te klikken. Door op "winkelwagen"  te klikken "stopt" u het artikel in de winkelwagen. Aan de bovenkant ( rechts ) ziet u uw winkelwagen. Door met de muis hierop de klikken krijgt u de totale inhoud van uw winkel wagen te zien.  U kunt nu het bestelproces afronden.

1.14. Moet ik mij als klant altijd registreren?
Dit is niet nodig. U kunt zich ook als gast inschrijven. Registreren is echter wel zo makkelijk mocht u later nog eens bij ons komen winkelen. Ook is dan de voortgang van uw bestelling te volgen.
1.15. Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Ja, dit is mogelijk. Tijdens het betaalproces kunt u kiezen om uw bestelling naar het opgegeven adres of naar een ander adres te laten versturen.
1.16. Ik heb een klacht - wat moet ik doen?

In het geval van een klacht kunt u het beste zo snel mogelijk contact op nemen met ons via de mail : [email protected] of bellen met onze klantenservice op  023-7370750. Uw klacht wordt, zodra gemeld, door ons bevestigd met een ontvangstbevestiging per mail. 

Laten wij voorop stellen dat wij ervan uit gaan dat alles in overeenstemming met elkaar geregeld kan worden.... wij hebben graag tevreden klanten ! 

1.17. Kan een product ook uitverkocht zijn?

Al onze producten worden na bestelling speciaal voor u gemaakt. Het kan dus (vrijwel) nooit voorkomen dat er producten uitverkocht zijn.  



Als u tevreden bent zijn wij dat ook!

1.18. Door welke vervoerder worden de producten afgeleverd?

Wij werken samen met DPD, UPS en DHL.

1.19. Wat zijn de bankgegevens van Karo-art?

ING Bank
IBAN -   NL55INGB0103231668
Rekeninghouder -  QM Art B.V.

Contactgegevens

Karo-art, Schilderijen,canvas, handgeschilderd, fotobehang, kamerschermen, metaalschilderijen,
Telefoon (+31) 6 25 35 80 25
E-mail [email protected]
KVK nummer 71317325
BTW-nummer NL858667095B01
Bank NL49INGB 0006 6710 89
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »